mane nervina cinikai.

3/31/2012






čia prie to pačio.




Po gailais, po galais, po galais, aš taip noriu išlikt taiki, taip be galo to noriu, bet, žinot ką, šūdas.
tai yra labai sunku, nes vieną akimirką gyvenime sušika koks nors cinikas su savo pažiūrom arba pastabom į kurias aš tiesiog nemoku nekreipt dėmesio. Kartais labai noriu surinkt visus pasaulio cinikus, sudėt juos į vieną gigantišką oro balioną ir leist skraidyt ore amžinai. Arba gal ne. Pradės lyt niūrom idiotiškom pastabom. Tegul geriau skrenda į kosmosą. Bet ir kosmosas jiems per geras. Žodžiu, neegzistuokit, mielieji. Savo smerkimu jūs teršiat ne tik mano galvą, bet ir daugelio kitų, nekaltų, pasaulį mylinčių žmonių. Keliu jums savo mažą vidurinįjį pirštą, kuris padidėja iš pykčio. Taip, taip, aš žinau, kad pyktis nieko neišspręs, bet cinizmas irgi.

šįvakar aš graužiu teptuką ir labai mėgstu Radiohead.







You Might Also Like

8 comments

instagram

Tweets