keeps pulling me down.

3/11/2012


vienai man virš galvos kaupiasi debesys, auga pyktis sau, nuo nagų byra blizgučiai.
savikritika,
noras turėt tai, ko neturiu, galbūt ir negaliu turėt, ko negebu išlavint.
gal man to ir nereikia.
gal man tai ir netiktų,
o gal aš ir savotiškai tokia esu, tik reikiamais momentais to nerandu.
kalbu apie įžūlumą.
sveiką įžūlumą ir tai, kaip negalima būti pastumdėliu.
kodėl, po galais, reikia leisti, kad kažkas Tave žemintų.
aš nekalbu apie durną ir išpūstą garbėtroškiškumą,
o apie pagarbą sau, savo mintims ir savo požiūriui.

bet vis, man nepatinka, liaudiškai tariant, draskyti kitiems akių,
nepatinka kitų įžeidinėt, nepatinka veltis į konfliktus,
bet kažkur skaičiau, kad jei yra kažkas, kas Tavęs nekenčia, vadinas stovėjai už save.

nežinau, ar tai tikrai tiksliai nusako kovojimą už savo tiesas, bet skamba gan įtikinamai.
tiesą sakant, aš net nežinau ar yra kažkas, kas manęs nekenčia.
niekad nesidomėjau ir niekad į tai nekreipiau dėmesio.

gal tiesiog aš per g e r a.
per lengvai atleidžianti, per ramiai reaguojanti.
nors tikrai gerų ir pozityvių žmonių trūksta.
pasauliui trūksta šviesos.

goš, man taip sunku apie kažką vienareikšmiškai šnekėti, kai žinau, kad tam tikrose situacijose viskas keičiasi.
na, teisinga sakyti, kad viskam yra išimčių.

žodžiu.

šiandien žiūrėjau 'Never Let Me Go'
viskas įgavo kažkokią keistą sąsają.

vakar naktį visiškai panirau į Florence + The Machine - Never Let Me Go, pradėjau skaityti dainos komentarus, kažkas paminėjo Kazuo Ishiguro romaną tuo pačiu pavadinimu, vėliau išsiaiškinau, kad pagal knygą yra filmas, pažiūrėjau, dabar labai noriu knygos, vadinas, ryt po pamokų mano tikslas biblioteka.
Nors dar ir nebaigiau skaityt "Skrydžio virš gegutės lizdo". Bet kažkas viduje tiesiog kužda, kad tai bus viena iš tų išskirtinių knygų. Filmas retai kada išpildo tai, ką norėjo pasakyti knyga. O jau vien filmas sutraiškė kažkokį ledkalnį many.
gerai, gerai, gerai..



aš vėl skęstu savo perdėtam atvirume.
labanakt.



You Might Also Like

0 comments

instagram

Tweets