broaden your mind, people.

2/27/2012



Nors ir ne itin esu suintriguota tuo, kas prieš vidurdienį itin krebždėjo viduje, tačiau noriu išrašyti savo nepasitenkinimą.
man tai tik į naudą.

momentinės mintys iš užrašų knygutės:

Kaip įvardinti tą, kuris nuostabiai apibūdina tik tai, kas jam artima ir engia tai, kas jam nepažįstama ir apie ką neturi suvokimo ?

Žinot, šiandien pas mus į mokyklą buvo atvykęs kažkoks dėstytojas iš VU.
Atvyko turėdamas tikslą padėti suvokti, kaip rinktis profesiją, išliaupsinti VU ir etc. etc. etc.



VU dėstytojas teigia, jog kolegijos absolventai yra tartum robotai, kurie geba atlikti tik tą procesą, kuriam jie yra pritaikyti, tik tą, kurio buvo nuodugniai mokomi. Tokia nuomonė, kuri yra visiškai nelanksti ir netgi stačiokiška, mane erzina. Mat, visiškai nepagalvojama apie žmogų kaip nuolat mąstančią būtybę, kuri, manau, yra bet kokiu atveju linkusi vystytis ir gelbėtis iš keblių situacijų, juolab, jei užsiima tuo, kas jai rūpi ir patinka. O bet kokia veikla gali kelti rūpesčių bei iššūkių, kas iš tiesų, manau, yra net pagirtina.

+VU dėstytojas, kuris dirba su pirmakursiais priėmimo skyriuje, daro pastebimų kalbos kultūros klaidų, kas, žiūrint iš mano pusės, daro jį ne itin kompetentingu.
Taigi, visų pirma, manau, jog kalbant apie išsilavinimą bei kaip jo siekti, derėtų kiek kritiškiau pasižiūrėti ir į save, savo suvokimą apie tam tikrus dalykus bei, galbūt, neapsistoti vienoje vietoje, plėstis į tolimesnius laukus ir įgyti daugiau suvokimo apie aplinką, kurioje gyveni.

bet aš nesiruošiu ponaičio VU dėstytojo smerkti, teisti ir panašiai, nes man tai tiesiog neturi reikšmės.


suvokiu, kad jo atvažiavimo tikslas į mano gimnaziją, žinoma, yra prisivilioti kuo daugiau abiturientų į savo universitetą, tačiau, nuoširdžiai sakant, manęs nesugundė nei seniausia biblioteka, nei universitetinės ligoninės.

juk svarbu, kokie žmonės bus Tavo aplinkoje, na, o su tokiais, kurie bando susiaurinti mano mąstymą, (galbūt ir patys to nesuvokdami) palaikyti ryšio nenorėčiau.


Bet šiaip, weoh, aš nepikta.
it all is alright.


rytoj man anglų kalbos bandomasis ir, manau, derėtų ką nors pasikartot.
well, cya, doodles ! 


"Life is hard. It's even harder if you're stupid." - John Wayne

You Might Also Like

2 comments

instagram

Tweets