kaip aš jaučiuos dėl Red Hot Chili Peppers Lietuvoj.

12/12/2011



iš pradžių buvo kinda, oh, na, bus tai bus,
bet po praėjusio šeštadienio,
kai pažiūrėjau
RHCP live @ Slane,
kone sprogau iš pasitenkinimo.
tuo metu, pamenu, valgiau picą, keptą namie,
tai aš praktiškai negalėjau jos kramtyt, nes
didžiąją konco dalį sėdėjau išsiviepus kaip paskutinė lulerė,
kadangi
jie nuostabūs.


dabar esu extremely suirzus,
nes
aš dar neturiu bilieto į red hot'ų koncą liepos 28 dienai Kaune.

dar praknisus internetą, radau straipsnių apie tai, kaip vos per 1 kažkur valandą išpirko stovimus bilietus
ir kaip nusidriekė eilės (žinoma, kur čia nepirksi)

dar žmones su šypsenom ir bilietais rankose.
ką aš galiu pasakyt..
one thing,
lucky bitchez.

būtų mano valia, aš šiandien irgi stovėjus eilėj būčiau, bet kadangi valia ne mano rankose..
būtų mano valia, iškeisčiau visas planšetes ir Kalėdų dovanas į jų bilietą,
žinau, lul, bet labai noriu.
net nežinau, kas su manim šią akimirką daros,
jaučiuos šiek tiek pasiutus
ir dar labiau save erzinu žiūrėdama Throw Away Your Television live @ Slane again and again.

ką čia bepridursi, pigiausi dabar, mano žinia, sėdimi ir už 202, nekažką, bet vis vien.
anyway, čiupkit, kol galit, nes čia one of a kind įvykis.







ai, gal čia tiesiog visą koncą įkelt reiktų..
einu miegot.
>:c
pikta.

You Might Also Like

8 comments

instagram

Tweets