ką aš dabar labai noriu pasakyt.

12/20/2011


I could see for miles, miles, miles..

mieli draugai,
jūs esat labai faini, bet aš tingiu.

(štai ką norėjau pasakyt)


aš tingiu, nes sergu
ir tingiu, nes tingiu
ir dabar sau galiu tai leist



kuriam laikui.

su negirdėtais Bon Iver atradimais, žalia, nuostabia Akvilės dovanota arbata su cinamonu,
kuri gelbėja mano sveikatą, nuotaiką ir kitus dalykėlius,
su pūkučiu užklotu, jaukumu, mandarinais ir ilgesnėm atostogom,
apsikabinus medaus stiklainėlį ir nosinių krūvelę.

nes pagaliau kuriam laiko tarpui neteks jaudintis dėl mokyklos nesąmonių, visokių atsiskaitymų
aaaaand shit.
kadangi aš žmogus, kuris yra linkęs jaudintis dėl menkniekių, tai žinai,
tokie dalykai mane doroja greit.
norėčiau turėt kokį imunitetą jaudulio virusui.
ir šiaip, tam elementariam peršalimo virusui.

anyway.
šiandien išgėriau litrą apelsinų sulčių, tai gal pasidarys geriau? :?
i dunno.
koks padrikas įrašas.
bet kaip visada, tas mano nekonkretus poreikis išsišnekėt.
šiuo atveju tiksliau - išsirašyt.
ir dažniausiai išsirašyt, nes pašnekovė iš manęs nekokia, nebent labai labai užsivedu kalbėt,
o tada jau tik klausykis.
žodžiu, kaip jau ir n įrašų minėjau - esu dinamiškas žmogus.
wild mood swings.

tai vat.
šiandien buvo mano paskutinė peržiūra dailės mokykloj,
atsimokyti V semestrai, kaip rašo pažangumo knygelėj *tehee* arba 2.5 meto, o
augant mokymosi laiko tarpui, augo ir mano pažymiai
tarkim piešimas: (taip, aš negaliu nepasigirt)
1 klasė, I semestras: 5
1 klasė, II semestras: 7
2 klasė, III semestras: 8
2 klasė, IV semestras: neturiu pažymio, bet man atrodo, kad irgi 8 :?
3 klasė, V semestras: 10 !

ir aš tai jaučiu, f*ckin' yea !
jaučiu pažangą, jaučiu kažkokį durną pasitikėjimą savim,
jaučiu palavėjusią ranką ir įgūdžius.
tiesiog, yay for me.
čia, ko gero, vienintelis faktas dėl kurio šiandien norisi šokt.
nes šiaip dėl šnervių kamščio šokt nesinori.
ir šiaip, nežinau. :?
stuff is weird.

tai va,
aš vis dar tingiu
ir nepajaučiu, kur per aitūnzus grojantys Bon Iver Perth skambesiai pasikeičia į Minnesota, WI,
nes šitos dvi dainos yra kažkaip nuostabiai sujungtos, o aš to net nebūčiau sužinojus, jei aitūnzai nebūtų taip man perjungę.
žodžiu, jau malu, tad gal šiandienai užteks,
be to, vazą nupiešiau tikrai gražiai,
dar pamenu, kai dar būdama dailėj ieškojau to savo piešinio
ir užtikus kažkokią vazą pagalvojau:
"š*das, čia tikrai ne mano, per gražiai, tai kur tada po galais mano?"
o pasirodo ten buvo mano.


whatev, lovez,
labanakt.








You Might Also Like

0 comments

instagram

Tweets