death by chocolate, mrewrmrewrmrewr.

12/31/2011



negaliu nustoti valgyt šokolado.
and I just don't know what to do with myself.
3 am + padidėjęs gliukozės kiekis kraujyje, o aš žvali
ir tikrai niekaip, niekaip dabar neužmigčiau.

I just really really don't know what to do with myself.
4 naktinėjimo para iš eilės, rytoj laukia tas pats,
o gal net baisiau, nes nusimato pretty wild time !
žiūrėsim, kaip ten bus.

anyway, tebūnie 1 iš mano NY resoliutions list'o bus, jog
susitvarkysiu savo miegojimo įpročius.
jau nuo kitos savaitės, nes visgi jau pamažu teks prisiminti mokyklą
ir kokius nepabaigtus darbus palikau užnugary. (as usually)
visada man tos problemos su miegu, ARGH!
nakties miegą graužt yra linkę pašnekesiai su įdomiais žmonėm
ar tiesiog apskritai kompiuteris, kokia veikla,
kuria naktį kartais mėgstu labiau užsiimti (tarkim piešimas)
arba šiaip varlinėjimas ir nieko neveikimas.


beeeet ne tame esmė, huns !
jau rytoj bus 2012 !

ir niekas nepasikeis, tik skaičius !


*išankstiniai fejerverkai, paplokime, apsikabinkime ir pasimyluokime*
nes dažniausiai nieko nevyksta.
gyvenimas yra kažkaip linkęs slinkti sava lėta vaga
arba čia tik aš žiūriu į Naujus pro pirštus.

aišku, galiu viltis, kad daug kas pasikeis, kad būsiu darbingesnė,
ištvermingesnė, daugiau miegosiu, dar daugiau juoksiuos iš 9gag'o post'ų
ir gausiu dar daugiau šokolado,

bet kai kurie iš šių dalykų ateina su laiku, o ne per vieną naktį, kai pasikeičia skaičius.
aš nežinau, o gal planetos pradės judėti kitaip, gal per minutę pasikeis labai daug kas
arba visam pasauly dings elektra, kaip tam daugiau nei 10 metų senumo J-Lo klipe 'Waiting For Tonight'
: DDDD ir paskui bus taip staiga BAM !

žodžiu, huns, jūs patys puikiai suprantat, jog skaitydami šitą nesąmonę švaistot savo laiką,
kai aš tuo tarpu mėgaujuos galimybe išsirašyt ir ištuštinti savo galvą PRIEŠ BANDANT UŽMIGTI.
*taip, jūs perskaitėt teisingai*

eisiu miegot.
tik gal pirma suvalgysiu dar šokolado ir dar padarysiu kūlverstį ir pajudinsiu pečius aukštyn žemyn pagal 'Mint Car'. *feelscool*

žodžiu, rawr ir labanakt.
na, ir be abejo puikiai sutikit naujus, huns !
aš tai nusipirkau rausvo fermentuoto gėrimo. ; )
(to pačio, kur Julyte buvo atnešus per gimtadienį.)



2012 raudonosios pandos užvaldys pasaulį.

You Might Also Like

6 comments

instagram

Tweets