forking*.

10/25/2011



šian įdėjau pirmą savo post'ą į 9gag'ą.
negaliu, man toks juokingas : DDDDD

bet kaip nefaina, sulaukiau -6 šypsenėlių.
N E S Ą M O N Ė.

gerai, ta proga pasinerkim į mano asmeninį gyvenimą.

šian du kartus valgiau kalafiorų
ir supratau, kad persimonai yra uogos ir jie yra jėga.
prisiminiau, kad sniegenos turi raudonus pilvukus. (oranžinius gal greičiau..)

kilo mintis
ar būna bandelių su spanguolių džemu?

ir jau beveik puikiai dorojuos su akademiniu piešimu, ta plokštuminė nosis, (pagrinde) dalis akių smagiai piešias, štrichuojas.


čia aš, joooo, kaip visada padrikai, žinot.

rytoj eisiu į baseiną
ir šiandien random autobuse sutikau pažįstamą, kuri anksčiau su manim lankė dailę, bet metė ir ji man pradėjo pasakot apie Londoną ir kaip ten fainiai, o tai, tiesą sakant, tapo dar viena paskata ten važiuot


kątik supratau, kad jau 23:00, o aš dar nepadariau nd.

žinau, kad dar kažką norėjau sakyt, o prisiminsiu tik tada, kai papost'insiu, bet TIEK TO, nes aš tingiu.
tingiu.
tingiu.
viską labai tingiu.
kaip gerai, kad jau greitai atostogos, kurių, velniop, aš žiauriai nusipelniau ir per kurias nusimato hella lot of work.
žinau, kad tuos du linoleumo raižinius tikrai teks padaryt.
ir jooo, kai Laima atsiųs nuotraukas iš skulptūros, parodysiu tą plokštuminės galvos lipdinį.
paskui jį sukapojau ir užplūdo adrenalinas, nors iš pradžių buvo taip gaila.
pagalvojau, damn, tiek lipdžiau, glostinėjau to žmogbeždžiono žandukus, o galiausiai pati pasiėmus kastuvą jį sukapojau. Ir visas tas laikas tik dėl ko? Pažymio? 9 gavau. Ne, taigi tobulėju. Kažkiek tais jo.
AI VA.
dar praeitą ketvirtadienį rašiau rašinį tema, tiksliau probleminiu klausimu "ar menas daro žmogų geresnį?"
tai ten vos ne odę menui prašiau.
ir taip, labanakt.
Ieva (ne aš) nuėjo miegot, tai galiausiai kibsiu į darbus. Arba bent bandysiu.
nereikėjo šiandien grįžus namo žaist tų Heroes III of might and magic, o kokią anglų geriau pasidaryt.
nu tikrai.



* savotiškas mano keiksmažodis, vietoj f*ck sakau fork it taip toliau.

You Might Also Like

8 comments

instagram

Tweets