fagocitai yra liuks.

10/11/2011

Šiemet ruduo manęs kažkaip nestebina.
Tik juokina, kai jis pasiberia ant manęs ir mano sulūžusio skėčio. AGAIN.

Sulaužiau kokius 5 skėčius, jei nedaugiau. Tiksliau ne aš, o tas išdykelis vėjas.
Sekmadienio vakarą vėl atradau įkvėpimą ir pražydau.
Visai kaip lyrinis subjektas pražysta Radausko eilėraščiuose, kurie išties tokie nesuprantamai žavingi.
Taip pat sekmadienio naktį prisiminiau, ką reiškia malonumas, kurį gauni skaitant knygas. Perskaičiau Kamiu "Svetimas" ir, žinot, visai nesvarbu, kad tai programinės literatūros dalis, susižavėjau ir vargiai begalėjau atsiplėšt. Ir pagalvojau, kad labai noriu perskaityt "Kapitono Granto vaikus" ar šiaip kokią nuotykinę knygą, kurioj būtų pasaulio ar kokio keliavimo po jį. Gal turit kokių pasiūlymų?

Taip pat jau antrą savaitę labai žaviuos dokumentika, labai liuks yra ta BBC dokumentika, kur dabar rodo savaitgaliais per LTV, nu šakėėės, žiauriai. Sėdžiu, žiūriu ir šypsaus. Pirmoj daly rodė kaip veikia žmogaus smegenys, kaip vystos ir panašiai, o praeitą savaitę rodė kaip kūnas geba apsiginti nuo infekcijų, virusų ir kitokių dalykėlių, kurie mus atakuoja. Eilinį sykį įsitikinau, kad maži dalykai yra ŽIAURIAI svarbūs. Žodžiu, jei fagocitai mūsų negintų, galiu pasakyt, kad būtų šakės, mirtumėm per kokias 2 savaites. Tai vat. Turėkit omeny, maži dalykiukai yra liuks.

Yeaaaaaah, tai va. Kas čia dar.
Penktadienį buvau Palangoj, kuri šalta, liūdna ir neįdomi, eilinį sykį prakeikiau aukštakulnius, bet žinau, kad ir vėl juos nešiosiu, kaip paika !

Hm. Dizaino mokytoja sakė, kad turėčiau eit į kokią spaustuvę ir domėtis ar jiems nereikia, kad kas nors pieštų atvirutes.
O dailės mokytoja sakė man tiesiu taikymu šokt į iliustracijos studijas.
Hm.


ANYFREAKINGWAY.

Aš pastebėjau, kad esu kosmiškai įvairiapusiška, tragiškai dinamiška. Ir kuo toliau, tuo labiau aš įsitikinu, kad čia ne mano išmyslas, taip iš tiesų yra.
Esu linkus į meną, piešiu, rašau, kuriu, bet tuo pačiu ir labai žaviuosi ir domiuosi mokslu - kosmosu, anatomija, esu kvaila, pakvaišus, bet ir protinga, judri, greita, bet ir nepaprasta tinginė, mylinti, bet ir ieškanti vietos vien tik sau. Savanaudiška, bet ir duodanti atgalios. Dievaž, jei pasistengčiau, rasčiau dar daugiau priešpriešų. Bet dabar tinguliux. Ir dar lietuvių pastraipos neparašiau.

Šiaip, penktadienį roxy nusimato gera naktis. Spalio 14 ir lieka lygiai du mėnesiai iki mano devyniolikto, o siaubeli.: DD
Klaipėdiečiai turėtų suprast apie ką aš čia. Jei išvis tokie skaito mano rašliavas.
Tiek šiam kartui, greitu metu laukit dar, nes kažkokia aš labai šneki pastaruoju metu.
Pirmadienį, pvz., merginai iš mano klasės kone perpasakojau visą "Svetimo" siužetą. Ir šiaip.
Weird.
NIGHTZ.

cya soon.



You Might Also Like

3 comments

instagram

Tweets