OMG.

9/21/2011



ĮSIVAIZDUOJAT.

šiandien grįžus po mokyklos, kaip įprasta, įsijungiau kompą, ramiax.
užsikrovė, aš sau čilinu mieguista ir panašiai, įsijungiu savo fajerfoksą, einu į blogą, pačekint, kaip visada
ir man sako: deja, blogas buvo pašalintas !

AŠ MAŽDAUG WTF, beveik puolus į paniką!, kur mano kampelis ir pradėjau aiškintis kame problema visa išsigandus.
anyway.

beveik supratau, kad:
a) arba kažkas naudojos mano fajerfoksu ir jį kone išreipino
b) arba tai tiesiog buvo neeiliniai, gąsdinantys ir visai not GROVY-o google pokštai.

Po kelių minučių viskas stojo į savo vėžes. *wheeeew*


O ŠIAIP.
šiandien žiūrėjau naują Glee seriją !
omgomgomgomg.
jūs matėt Quinn.. ? *uh*

I could reaaally relate to that episode.
Nes aš kaip Rachel ir Kurt'as. Susivokdama, kad ten kitur, už sienų, ne ten, kur aš įpakuota į minkštą vatą ir apsaugota nuo išorinio pasaulio, yra geresnių negu aš tam tikroj srity (o jų visada bus) beveik visada puolu į paniką. Ir tikrai, tada atrodo, kad teks išnykti, susiplėšyti į smulkius gabaliukus ir susitaikyti su faktu, kad I'll never be good enough, bet tada, kai Kurt'as Rachel sakė, kad ji tokia vienintelė, susigraudinau ir šypsojaus, nes juk ir man tas pats. Gal aš ir nesu itin talentinga, galbūt man dar reikia tobulėti, nesu puiki ir nepasiekiau aukštybių, bet aš turiu savitumą, aš turiu save ir savo ugnelę, kuri yra išskirtinė.



O dabar šį post'ą paversiu juoko lavina,
neeeees..
ŽMONĖS,
šian iki ašarų iš to kvatojau.



OMFG. *rofl*


irrrr yep,
aš jau pižamauju, tad nightiez, dude-aloos !

You Might Also Like

7 comments

instagram

Tweets