Kiekviena sirena yra simfonija.

7/17/2011


Lygiai dvi savaitės arba 14 dienų nuo praeito įrašo ir štai, pagaliau 240 įrašas pasibaigus pirmiesiems blogo metams.

HOLA, HONEYPIES !

šįvakar visus jus skatinu beskaitant toliau pasiklausyti:


Nuostabi daina, įkvėpusi mane kurti, mąstyti, stengtis.
Kiekviena ašarėlė krioklys, kiekviena sirena yra simfonija.
Kiekvienas mažas dalykėlis yra kažko gigantiško gabalėlis, tad nedera pamiršti jo svarbos.

So you can hurt
Hurt me bad
But still I'll raise the flag.

Su šitais žodžiais nugyvensiu visą gyvenimą,
Jei tokie stiprūs ir man tiek daug reiškia.
Puikiai atspindi taikos troškuly manyje, puikiai atspindi tai, kas vis auga ir vis stiprėja manyje. Gyvybė.
Ir prieš kelias minutes juos įrašiau į savo citatų knygutę. Tam, kad niekada nepamirščiau.


irrrr piešinys, kuris gimė Coldplay dėka.
mintys jam ir versija pieštuku užaugo jau gerokai prieš mėnesį, pirmosiom dienom, kai išgirdau Every Teardrop Is A Waterfall, o galutinai jį pabaigiau šiandien (2011 07 14) ir užtrukau apytikriai 8 valandas.
Tik taip galiu atsidėkot Coldplay ir jų muzikai, kuri mane įkvepia žengti priekin.


Kaip visados nepagailėjau spalvų, tai savotiška mano piešinių stiliaus dalis, jie turi būti spalvoti ir kuo labiau. Gal vaikiška, gal neprofesionalu, bet tai mano dalis ir tai aš. Ir joks mokytojas man nepasakys, kad tai, ką piešiu iš širdies ir įdėdama dalelę savo sielos, yra blogai. Niekada. Išties net pagalvoju.. ar tie mokytojai, mano dailės mokykloje.. Ar jei jaučia kažką, kai tapo. Kai piešia. Ar jei jaučia, kad įdeda savo dalį? Nes nematau džiugesio jų darbuose. Net mažiausios kibirkštėlės. Nors suprasti gali tik jie.


Šis tas iš mano nekasdieniškos kasdienybės:
Praeitą pirmadienį netekau pirmo nuolatinio danties ir eh !
Tai didžiulė pamoka man, kad niekada NIEKADA negalima apleisti savo dantų.
Rovimo skausmas buvo tragiškas.. 3 kartus dantenas pervėrė adata su vaistais ir pilnai vis tiek nesuveikė, vis dėl mano įtampos.
AAAIŠKU !
O kaip jaustis, kai vos ne su kaltu ir gigantiškom replėm kažką bando Tau išpešti iš burnos. Siaubinga. Košmarų košmaras. Daugiau never ever. NEVER EVER I SAID. Pirmą dieną po rovimo vargiai kažką valgiau, visą dieną pragulėjau su kraujuojančia ertme burnoj, perštinčiu žandikauliu ir vos galėjau prasižiot.
Thankfully, dabar žaizda baigia užgyti, nieko nebeskauda ir galiu valgyt, dainuot, šaukt kaip žmogus.
Bet čia ne pabaiga. Aš taaaaip ir žinojau.
Rugpjūčio pradžioje manęs laukia vizitas pas ortodontą, kreivų dantų siaubą.
Drrrrrrr.. bijau truputį.
Galbūt net nešiosiu kabes.
Galbūt, nes kaina jų yra kosminė. : |
Bet labai norėčiau. Nepaisant skausmo ir nekokio vaizdo.
Nes noriu išvengt problemų ateity ir tart viso gero atviro šypsnio kompleksui. :>

GEEEZ,
na ir ilgas įrašas čia bus.

Taigi, kas dar !
Dar per šį nerašymo laiką teko pabūvot vakarėly, iš kurio grįžau tik ryte.
Mamaaa buvo supyykus. -_______-
Bet dabar viskas just FINE.

Pirmąkart pagaliau buvau Atikos koncerte !
Gyvai Atikos vyrai fantastiški visai kaip ir įrašuose, tikrai nenusivyliau.
Turiu jų naujausią albumą su autografais ir net nuotraukų su jais. (sun)
Na, po jų koncerto įspūdžiai kuo puikiausi !

Šeštadienį atsisveikinau su dešimt metų trukusia kelione su Hariu Poteriu po magijos pasaulį.
Kelionė buvo fantastiška ir drąsiai galiu sakyti, kad tai buvo didelė dalis mano vaikystės.
Na, bet magija mano širdy net nesiruošia mirti ! :3

Na, ko gero tiek palieku čia šiandieną ir greitai susirašysim vėl.
Ačiū už dėmesį, visada laukiu jūsų komentarų, nuomonių, pamąstymų.
Klink, klink.
Labanakt.

Ir nepamirškit.
Nuo mažų dalykų prasideda dideli.
Dėl mažos skylutės galima netekt danties, mažas nemalonus žodis gali stipriai įskaudint, mažas popieriaus įpjovimas virsti skaudžiausia žaizda..

Vienas apkabinimas ar žodis pakeisti dieną į gerą, vienas šypsnis padaryti žmogų laimingą,
o ašarėlė,
kurią nuvalai, nepasilieka ant rankovės.
Ji išteka į krioklį, o krioklys bet kuriuo atveju lekia vandenynan.
Sirena gali virsti simfonija.
O mažyčiai paukščiai visada priklausys gigantiškam dangui.
Tikrai,
labanakt.

You Might Also Like

4 comments

instagram

Tweets