We'll all start a fire! (tons of my silly and maybe quite interesting stuff)

5/29/2011


Oh damn right.
I am a mess and I'm on fire, I don't know if You're too, but I guess so.

Susierzinau, labai labai norėjau įsirašyt tą Windows Live Writer & stuff, bet negalėjau, kadangi neturiu W7 arba langų vištos. If You know what I mean.
K.

Dabar turėčiau daryt namų darbus, bet labai laabai nenoriu, taaad..
Kam daryt tai, ko nenori?
Bent jau dabar.
Bent jau kolkas.
Nenoriu.
C:

Galvojau, parašysiu čia ką nors naujo. Pats metas.
Pradėt dažniau rašyt.
Užmiršau šitą kampelį, užmiršau ir dienoraštį, tūnantį stalčiuj.
Ir vėl mane menkai kas intriguoja.
O liūdna truputį.
Bet atsigausiu, pažadu. Ir tarp kitko, lietuviškai rašyt kur kas paprasčiau, bet noriu pralavint savo engliš, tai nenustebkit jei vienas ar kitas post'as visgi bus angliškai. Ir šiaip, man vis dar patinka anglų kalba. Vis dar neatsisakau angliškų frazių savo kasdieniniame kalbos racione, vis dar čiatinu su draugutėm angliškai ir juokauju angliškai. Grynakraujė lietuvaitė mat. Duh ! Ir vis dar noriu savęs in the UK. Ir turbūt vis dar pirmauju anglų kalbos pamokose. Na, hope so. Bet ne tame pirmavime esmė. Nors man patinka pirmaut. Nuo pat antros klasės pirmaudavau. Tęsiu tradicijas. Entuziazmas ir ta kibirkštėlė visada padeda.
I need that tiny spark to light again. Ignite, please. Grow a big flame from Yourself, dear.
Ir man pačiai šitas patarimas tiktų.
Esu patarėja pati sau.
Grow a big flame from Yourself, dear.
Yeaahp.

Taigi, reiktų pasidaryt anglų namų darbus tada, taip pagalvojau.. : D

Anywaaay.
Pastebėjau, kad nemažai užsišnekėjau apie inner feelings ir heart stuff praeituose įrašuose ir niekas manęs nesupranta. Ai, bet ir nesupraskit.
Aš suprantu ir man gerai.
Bent čia galiu sau išsišnekėti.
Galiu ir su žmonėm pasišnekėt, bet kaip visados - I don't want to talk out loud.
Nors kartais ir noriu.
Na, ilgokas įrašas per ganėtinai trumpą laiką byloja apie išsišnekėjimo reikiamybę.
Eeehh.. rašydama išties atsidusau.

Rašau toliau ir klausaus superinės muzikos. Šiurpai.
Žinot tą jausmą, kai klausotės labai gerai žinomos dainos iš vaikystės ir ji iš tiesų yra geresnė nei kažkada manei?
Taigi dabar manyje nardo lygiai toks pat jausmas.

Gera daina ne tik ta, kurios klausiau (Simply Red - Sunrise) bet ir tos, kurias parsisiunčiau baigus žiūrėti Skins 5 sezoną. Taigi parsigabenau savo kompiuterin visą 5 sezono soundtracką.O Skins superinis! Taip atvirai parodo visą UK paauglių gyvenimą su alkoholiu, narkotikais, seksu, dramom, išgyvenimais ir etcetera. Man turbūt kolkas visi žiūrėti serialai paliko įspūdį.
Baigiau ir Glee 2 sezoną, awwwh, tokia miela pabaiga, Rachel galiausiai vėl su Finnu ir, oh, kitais metais jiems in Nationals pasiseks tikrai geriau, lol : D ! Ir Hellcats pirmą sezoną.. Marty susirado savo sesę ir koooookia effing intriguojanti pabaiga buvo ! Ir žinoma How I Met Your Mother. Su šituo jau 6 sezonus pabaigiau, Barney's still awesome. : D
Patinka man atsikvėpt nuo kasdieninių rūpesčių ir pasinert į kitų žmonių gyvenimus nors jie ir fictional.Yra, žinoma, ir daug daaaug kitų būdų kaip pabėgti nuo sunkios, pečius sveriančios kasdienybės, bet serialų žiūrėjimas turbūt vienas iš patogiausių.
Nors dviratis ir gabalėlis gamtos man sveikiau ir naudingiau.
Pastaruoju metu važiuoju juo vis toliau.. naujoji perkėla, tada senoji, terminalas, tada studlendas.. Galima sakyt visą Klaipėda apvažiuoju. Pirmyn ir atgalios. Smagu. Gal todėl, nes ne viena? Vis Luką iš namų iškrapštau. : D Ir šauni jo kompanija, pašnekam, pasijuokiam, tikrai geras draugas man Lukutis, tik nevisad žinau kaip nuvaikyt tą liūdesio debesėlį nuo jo galvos. Noriu, nes jis mano draugas. Bet vis dar many nedingsta ta savybė, kai atsibosta visi žmonės ir veju juos šalin, galiu ir įskaudint.
Daaaaaah.
Kasdarkasdarkaaasdar.
Labai, labai daug visko.
Iš dailės mokyklos..
Peržiūra. Praėjo. Ganėtinai sklandžiai, bet šiaip nelabai. Jūrų kiaulės projektas - osom, mano ir Gretutės žvaigždiškos jūrų kiaulės puikuojasi Lietuvos Jūrų Muziejaus teritorijoj prie kasos. ; }} Vėliau įdėsiu nuotraukų akių paganymui. Dar laukia vasaros praktika, kurios metus gaminsim kažkokius plaukiojančius dalykus Jono kalnelio teritorijoj. : D Viliuos, jog bus smagu.

Dievž, koks makaliūziškas įrašas !
Tęsiu.

Man patiko žiaaaauriai, kai prasidėjo feisbuke įnirtingos diskusijos po mano post'u "Man tai patinka Lady Gaga."
Jei atidarys mano profilį, gali tam link'e paskaityt, na, jei turi mane feisbuko drauguos, tai gal matei, o jei ne tai veikiausiai nerodys.
Sušikti skeptikai. Aš klausaus to, ko patinka klausytis, po velnių ir man nusispjaut ar tai Justin Bieber, Lady Gaga or someone else. Kodėl aš turėčiau nesimėgaut gyvenimu vien tik dėl to, kad kitų nuomonė apie tai nekokia?
Anyway, ten buvo funny stuff. : D
Dabar groja You Can Hurry Love by Phil Collins ir ji yra toookia faina. Ir tokia teisinga, tarp kitko.

You can't hurry love
No, You'll just have to wait
She said love don't come easy
It's a game of give and take.

Palauksiu. Dar truputį..

O jei nesulauksiu.. O jei taip ir nesulauksiu, auginsiu 14 kačių.
14 kačių, kurios turės savo kambarį, dar kitam kambary auginsiu gaujelę degu pelyčių ir kur nors lauke šmirinės prancūzų buldogas.

Bet žinau, kad nebus taip, tad tik juokauju. Nors kartais tikrai pagalvoju, kad kai turėsiu savo namus, norėčiau turėt didžiulį narvą degu peliukams ir ten jiems sukurt tikrą rojų degu graužikams kaip namų augintiniams. Visai kaip mačiau per youtubę.

Ir prancūzų buldogas būūūūtinai.

O čia jau lankos..
Dar žinai ką?
Man atrodo, kad čia ilgiausias įrašas per visą mano (jau atrodo metus turinčio) blog'o istoriją!

Ir gal katės vis vien norėčiau. Kad gerai sutartų su šunyčiu. : D


AA, tiesa, juk buvo paskutinis skambutis ! Na, dar ne man, bet po metų bus jau ir man..


True, ten buvo kelios nesąmonės, bet pagrinde buvo ganėtinai miela..
Labiausiai man patiko, kai įnešė mūsų dovaną ketvirtokams.
Ah ! Nuotrauką irgi įdėsiu kitam post'e.
Padarysiu visišką nuotraukų postą, kai turėsiu a bit more laiko.

Dar tikrai norėjau kažką pasakyt..
Ai va, radau įdomų vieno vaikino blogą, kur kolkas nepastebėjau to šlykštaus lietuviško skepticizmo.
Visit his blog !

Dar galvoju keist savo blogo išvaizdą, vėl..
Ak, tas mano nepastovumas..

KOLKAS tiek.
klink, klink, mieli skaitytojai, jei kas nors dar skaito po tokių mano pezėjimų.
Bet jei jau perskaitei iki čia, tai labai ačiū už Tavo ryžtą ir susidomėjimą.
Siunčiu dalelę savo meilės ir internautišką apkabinimą ! (hug)
Visada malonu, jei pakomentuoji ar paspaudi vieną iš tų apačioj, Tavo nuomonė man juk įdomi !
Kaip visados palieku su daina, na šiuo atveju dviem.

Šita labai gerai turėtų būt žinoma daug kam. Ir man ji tikrai tokia aww, kažkuo kabinanti,
gal todėl nes pamenu ją iš savo vaikystės arba bent jau ankstyvos paauglystės
..


 

Šitą susigaudžiau iš Skins ir man ji tokia AWESOME !



Na, ir trečia.. : D Kaip gi be šito nuostabaus gitarų skambesio. Tarp kitko, šian išsitraukiau gitarą, but I'm a failure.. : D

You Might Also Like

7 comments

instagram

Tweets