I'm just fine !

4/15/2011


Heeey ho, kukulaičiai !
Yep, as the title says - I'm just fine !
Viskas labai gerai. (sun)
Awwh, pagaliau atostogos, kurios tikrai nusipelnytos !

Ahm. Kažkaip atpratau čia rašyt. Et. : |

Anywaaaay!
Kas čia tokio naujesnio mano gyvenime? Kažkaip nieko itin daug.
Iš matematikos vakar gavau šiais mokslo metais pirmą aštuonetą. :<
Užtat teksto suvokime pavariau ir nuraškiau vienintelį ir patį geriausią įvertinimą visoj klasėj - 10!

Šiandien, hmzhmhrrrr, faina diena, yep! Nežinau kiek laiko ryte perstatinėjau žadintuvą, oh, tragiškai tingėjau keltis. Iš balo žino kur iškilo didžiausias possible tingumas, o turėjau keltis anksčiau ir susirašyt istorijos klausimus, kadangi praėjusį vakarą užlūžau su knyga. : C Thankfully, su istorija viskas baigės gerai, atsiskaičiau tuos nelemtus baltus. : D Gerai, enough mokyklos. Buvau ganėtinai nusiteikus po mokyklos eit į tapybą, bet nelabai. Visgi, paskambino tėvelis, nuvažiavau pas jį, persodinėjo jis tujas. Kad ir kaip stipriai apleista ta vieta būtų, (nors dabar po truputį, vėžlio žingsniu tvarkosi) ten visada nuvažiavus jausmas, lyg iš tiesų grįžčiau namo. Kažkaip gera.. Tikiuos, viliuos, kad viskas susitvarkys. Ir džiaugiuos, kad daugiau su tėčiu pradėjau bendraut, nes jam tikrai reikia mano draugiškumo ir paramos.

Bet, oooo siaube, tapyboj jau gerą mėnesį nebuvau. : /
Galima sakyt, kad vienas pastatymas jau nuplaukė. Ir su piešimu/grafika reikia per atostogas padirbėt. Exlibrius, iliustracijas pasidaryt. Na, laiko visą savaitę turiu.
Jau džiaugiuos, kad šiandien kvailai dienos neišsvaisčiau.
Atsidariau dviračio sezoną ! (happy) Stebiuosi, kad po žiemos miego ir suglebimo buvau ganėtinai pajėgi. Koks durnas žodis - pajėgi. : D Apsukau tiek, kiek net rudenį nuolat važinėdama neapvažiuodavau. Weird.
Oh, well, parsiuntė King's Speech. Anglų mokytoja rekomendavo, tai pažiūrėsiu. Kadangi man mano anglų mokytoja autoritetas, taaai..
Labanakt !

Ir vos nepamiršau. Ryt juk DAROM 2011 ! Apsiginkluosiu šiukšlių maišais ir su Milduku darysim ! (sun)
Dabar tikrai nightiez !



Man asmeniškai laaabai catchy daina !

You Might Also Like

2 comments

instagram

Tweets