there's always time..

3/24/2011

Hey there honeybears!
Ir vėl aš grįžtu su saujele kasdienybės. Malonios kasdienybės, kuri, keista, bet nevargina!

Ir Ieviškas minčių kratinys:

TREČIADIENIS
Miegas man šventas ir kaip šventė. Gaila, bet švęst visados negali, o šventės dažniausiai ne tokios ir ilgos būna..
Esmė tame, kad poilsį švenčiu per trumpai ir mąstau, kad šią kasdieninę šventę derėtų kiek prasiilginti!

Vakar viešai reiškiau pyktį diedams viešajam transporte. Smirda, stumdosi ir dar šaukia man iš nugaros, ewh. Dėl to ir nekenčiu autobusų.

Piešimas - fantastika! Širdis ir siela kupina džiaugsmo ir entuziazmo, noris šokt! Atrodo nieko daug neįvyko, bet aš įsikvėpiau darbui. Pagaliau įsikvėpiau akademiniam piešimui! Kaip gražu, kai preciziškai baltuojantis ir tuščias lapas pavirsta murzinu, tačiau tiksliu piešiniu. (hrv) Jau laukiu kito trečiadienio!
Aš nežinau, kas mane taip įkvėpė? Ar pati? Ar įsikvėpiau? O gal ta juoda kava, kuri sutekėjo į mane po nevykusio ketinimo organizmui pasiduoti ir užlūžti ant piešinio?

KETVIRTADIENIS.
Vaje.
Kaip gera, kaip gera, KAIP GERA!
Kaip gera eiti namo lyjant, valgyti šokoladą su karamele už dukemaštuonis ir šypsotis saulės gabaliukui, kyšančiam iš debesies kampo.
O galvoje sukasi gražios mintys.. Slinkti per gyvenimą su šypsena. Gera.

Kiek daug laiko, bet kiek išties jo mažai..

Ir dar!
"Jeigu žmogus galvoja, kad gali, arba galvoja, kad negali, tai jie abu yra teisūs."

Labanakt, karameliniai saldainiukai.
(Taip, aš nerealiai mėgstu karamelę)

You Might Also Like

2 comments

instagram

Tweets