Blood Bank.

3/02/2011

Hey there, lovely people !

Šiuo metu man truputį skauda galvą, bet ne tame esmė. Esmė tame, kad ir vėl turiu ką čia parašyti. Susikaupė kelios mintys ir įvykiai, kurių niekur, deja, neužsirašiau, o visąlaik nešiaus galvoje.

Nežinau kodėl skauda galvą, gal dėl mažo miego kiekio.. ? Mat vakar skaičiau iki išnaktų Vaižgantą arba kitaip pasakius nenusileidau savo fiziniams poreikiams ir siekiau užsibrėžto tikslo. Kaaaip gera yra daryti tai, ką pažadi sau ir idedant pastangų ir laiko savo tikslą galiausiai pasiekti. Na, mano tikslas buvo įveikt kone visą Vaižganto apysaką "Dėdės ir dėdienės". Taip ir padariau, per vakarą perskaičiau 90 puslapių. Skaičiau iki kol galvos skausmas pradėjo rimtai graužt ir tiesiog nebegalėjau atsispirti miegui. Nors atsigulus dar kažkur 15 minučių gulėjau. Aišku, kur kas mieliau skaityčiau literatūrą, kurią noriu skaityt, o ne programinę, bet kitos išeities neturiu, o taisyklėms nepaklusti esu per sąžininga ir išties nelabai norėčiau susigadinti vidurkį. Nors ir jau susigadinau.. EHT. Apsakymas patiko - vietomis juokino, vietomis kone virkdė ir susimąstyt privertė.

Šiandien mokykloje turėjom mini kraujo donorystės centrą, kur kraujuko galėjo duot visi, kas norėjo, išskyrus nepilnamečius. Na, aš jau praeitais metais norėjau duot kraujo, kai jie buvo atvykę, tačiau tada dar negalėjau, nes teturėjau 17 metų, tačiau šiemet buvo beveik visiškai pasiryžus, beveik nes akimirką suabejojau dėl kone pusės litro kraujo netekimo ir galimo nuovargio, tačiau vis dėlto pasiryžau. Užpildžiau anketą, kurioje, net nusistebėjau, buvo ganėtinai nemažai asmeninių klausimų. Na, bet suprantama, viskas saugumo labui ir informacija lieka konfidenciali. Lūkuriuodama kiek bijojau, tačiau įžengus į seselės kabinetą baimė išsisklaidė.
Pirmiausia paėmė kraujo iš piršto, vieną kartą, du kartus, tris.. keturis, net penkis kartus! Vis sesutei buvo neaiškus tas mano kraujas..Žiūrėjo ji, maišė su kažkokiais reagentais ir aš žiūrėjau, smalsu man. Ir tikrai, pasirodo jis kiek kitoks nei visų. Pasirodo, kad mano kraujyje yra papildomos informacijos - Kell antigeno, na, mano sveikatai jis įtakos neturi. (Nors kažkur skaičiau nepagrįstą hipotezę, kad žmonės su Kell antigenu rečiau serga vėžiu) Bet tas Kell antigenas man pamaišė tapti kraujo donore. Viliuos, kad tik šįsyk. Gydytoja man išaiškino, kad Kell antigeną turi tik apie 10% žemės gyventojų ir kraujas su Kell antigenu kolkas nėra plačiai naudojamas, nes kraują su Kell antigenu galima perpilti ar papildyti tik tam žmogui, kurio kraujyje taip pat yra to antigeno, mat jei kraujas neturintis to antigeno gautų kraujo su Kell antigenu, tai pradėtų kurtis antikūniai, kurie ardytų kraujo su Kell antigenu teigiamus eritrocitus ir kiltų komplikacijų. Ko tikrai nereikėtų, nes aš noriu padėt, o ne dar labiau pakenkti! Taigi, kraujo iš manęs šiandien neėmė, nes jis būtų nenaudingas ir jį būtų tekę tiesiog sunaikinti, matyt.Tačiau pasiūlė apsilankyti pas juos po metų, kai, ko gero, bus skiriama daugiau lėšų tirti tam Kell antigenui ir bus galima tokio kraujo duoti, nors, skaičiau, kad kai kurios klinikos jau dabar ima tokio kraujo, nes poreikis, nors ir minimalus, tačiau vis vien egzistuoja. Žinoma, gydytoja mane pagyrė už gerus norus ir davė saldainių. Eh, na, žinoma, buvau kiek nusiminus negalėdama padėt ir kažkam palengvinti gyvenimo ar kažko išgelbėt.. Bet bent jau kažką daugiau apie save sužinojau ir pagaliau išsiaiškinau kokia ta mano kraujo grupė! O pasirodo ji A Rh kažkokia. (pamiršau pliusas ar minusas : /) Tai tiek.

Nebuvau šiandien dailėj. Neturiu eskizų, neturiu raižinių, o šiandien ėjo į spaustuvę, DAMN IT. Ir vėl tas laikotarpis, kai nedarau to, ko reikia. Pieštuką į rankas labai dažnai paimu, bet piešiu ne tai, ką reikia, o tai, ką noriu, echt.

Šiaip viskas ooooosom, gyvenu gerai ir jau PAVASARIS! Su kuo jus visus ir sveikinu! Laukiu, nesulaukiu meto, kada viskas sužaliuos.
♥________♥

See ya !

Palieku su viena gražiausių dainų: Bon Iver - Blood Bank



You Might Also Like

4 comments

instagram

Tweets