O šiandien kibirtastiškai !

2/14/2011


Taaaaigi, taigi, kadangi man, pastebėjau, šiandien mintys pilasi kaip iš kibiro be didžiausių pastangų (vos neparašiau smegenų - didžiausių smegenų rašymui šiaip irgi nebūtinai reikia) taigi nusprendžiau, kad reikia ir čia palikti minčių lavinos antspaudą or someeething.

Esmė tame, kad jaučiuosi AMAAAAZING ir šią akimirką atrodo, kad niekas man pasauly negalėtų pastot kelio norint pasiekt geresnių rezultatų arba negalėtų sutrukdyt tiesiog šią akimirką šokt į batus ir bėgt pildyt savo svajonių.

Bet batų neprireiktų, šokt į juos irgi, bėgt kažkur juolab, nes dabar didžiausia mano svajonė pamiegoti, o lova čia pat stovi. Oh, I looove my bed. Noriu, bet nenoriu miego, žinai tą jausmą?

Žinutės pagalba iš Anglijos gavau gerų žinių, mano numylėtinis, labai labai geras draugas, kurį pažįstu 4 ar net 5 metus (net pamečiau skaičių) Simon'as from the UK gegužės mėnesį darys Eurotrip'ą, tai sumanė ir Lietuvon užvažiuoti! I'm so glad about thaaaat and I wanna dance! Pagaliau susitiksim ir galėsim nusiaubt Klaipėdą, šokt pagal Avril, (mat mes abu jos gerbėjai : D) eiti prisivalgyt koldūnų, aplankyt prekybos ir pramogų sostinę Akropolį (Simon'as labai nori XD) ir have a partyyyyy! It will be a BLAST! Žodžiu, I'm looking forward!

Na, o aš vis dar sloguoju, bet nujaučiu, kad šiąnakt miegosiu geriau, nes nosis mažumėlę atsikimšo.. Lova mane traukia kaip magnetola, na, tiksliau sakant, magnetas, bet nesvarbu, tad LABANAKTAUZERIS, mano mylimi skraidantis arbūzų minkštimai.

LOVE YOU ALL, mano kvanktelėjusio blogo skaitytojai!
(kartais kvanktelėjusio : *)

P.S Šiandien varčiau savo užrašų sąsiuvinį ir ten radau parašyta:

  • Išsimėčiusios bulvės
  • Kaimynė
  • Keistos formos bulvė : DDDDD

    yeeeeah, I guess I'm addicted to potatoes.


    IR LAMOS RŪLZ, as always.

You Might Also Like

1 comments

instagram

Tweets