weeeeird things!

1/21/2011

žodžiu, mane gan dažnokai aplanko keistos mintys arba gan keistoki įvykiai!

šiandien ryte besivalydama dantis pamąsčiau.. o kas būtų, jei nusičiaudėčiau?
ar visa dantų pasta išsitaškytų ant vonios sienų..?

arba.

hmm, sapnininke, matyt, nėra tokios reikšmės Voldemortas. : D
O gaila, nes praeitą naktį sapnavau Voldemortą! Ir labai supykau ant žadintuvo, nes nuskambėjo jisai 06:10 taip mane prikeldamas iš gan įdomaus sapno, kuris nepamenu apie ką buvo.

ai, dar!
čia tos bibliotekininkės iš mano kiemo bjaurios, atėjau pasiteirauti dėl Dostojevskio, įlėkiau į tą mažą biblioteką su šypsena, šiltu 'LABAAA DIENA!' o viena jų man rėžia - 'Nu, ko nori?'
tada ir pagalvojau, kad nesąmonė - ateini su šypsena, o išeini be Dostojevskio ir su mintim, kokios vietinės bobos yra ehh.. nemalonios.

um,
važiuodama namo stebėjau mašinas, tiksliau išmetamųjų dujų vamzdžius, ir pamaniau, kodėl iš kai kurių mašinų taip rūksta CO2 ir visokios smalkės, o iš kai kurių praktiškai ne. Svabniausia tai, kad mačiau daaaug mašinų! Hm. Praktiškai nieko neišmanau apie mašinas, teisiu laikyti neskubu, nes savo automobilio vis vien neturiu ir vairuot, matyt, bijočiau, o dėl tų išmetamųjų dujų - ar tai gali būt susiję su kokiu nors mašinios gedimu? : D

aaay,
dar kažkada man bevažiuojant į dailę, su savim turėjau permatomą violetinę papkutę su savo keliais piešiniais, kurie persimatė, prie manęs atsisėdus perpus už mane mažesnė mergeliukė nesigėdydama į juos spoksojo šviesiai žalsvom akim.
smagu, kad bent kažką sudominu savo piešiniais.. : D

for the record, eidama namo vos nesusidūriau su seneliuku balta barzda ir ūsais, prie kurio lakstė du mažyčiai besipešantys šuniukai, seneliukas man kažką pasakė panaušaus į 'terabaitas' ir nusišypsojo.
aš irgi nusišypsojau ir visą likusį kelią iki namų šypsojaus. : D

ateinantį ketvirtadienį (2011 01 27)
užsirašiau modeliniam kirpimui.
išties tai tik paprasta kirpimas, tik pavadinimas įmantrus.
neįsivaizduoju, ką noriu daryt su plaukais, bet kažką noriu.
turiu truputį laiko pagalvot!

savaitgalį rašysiu kalbą tema - There's no wealth but life.
bijau kalbų,
turiu baimę kažkokią..
KAIP JĄ ĮVEIKT, po galais.

whatelsewhatelse..
30STM - Hurricane klipas buvo woooow!

Well, dabar man kinda busy laikas,
Pirmadienį Erikučio gimtadienis,
baiginėjasi semestras,
einu gultis lovon su sese (mamuką šiandien bišk išleidau party'int) ir skaityt "Faustą".


You Might Also Like

0 comments

instagram

Tweets