que pasa, senorita?

1/30/2011

Ohohohouu!
Daugokai laiko prabėgo nuo paskutinio įrašo!

Kas naujo?

Na, pirmiausia, matyt, tai ta trupučiuk pasikeitus šukuosena, kuri man patinka!
Tik bijau, kad šitą čiūčelišką galvą bus kinda sunku sutvarkyt, bet, ah, it's like so whatever !

Šeštadienį buvau akustiniam vakare - music & tea, bet arbatos ten taip ir nepasidariau, nes sunku buvo atsiplėšt nuo nuostabaus fortepijono, gitaros, fleitos skambesio ir žavingų dainuojančių vaikinų! : D uhmm, džiaugiuos, kad turėdama šalčio fobiją sugebėjau išlįst iš namų. Nes vakaras buvo tikrai nuostabus! YUM.

Kaaaaaip aš myliu savaitgalius!
Leidžiu sau miegot iki pietų, duše lindėt apie 40 minučių ir visą dieną daryt tai, kas patinka! (hrv)

Bet sekmadienio vakarai (taip, dabar sekmadienio vakaras) dažnai būna su streso prieskoniais, bekaz i'm the person who leaves all the work for the last minute.

Dar šįryt 9 atsibudus planavau tiesiog šokt iš lovos ir imtis darbų, bet neeee! Man būtinai reikia vėl užmigt ir miegot iki pirmos. Jaučiuos kaip šita green lama.




A question! Kaip po galais į savo įrašą įdėt vaizduką iš youtubo? :| I dunno.


Yeeeeh. Reikia imtis darbų..
Pasidaryt dizaino darbus, sugalvot eskizus exlibriui, pasidaryt teksto suvokimą, parašyt pastraipą AND SHIT !

Blaaaaah.
Don't wanna.

Visas kambarys kvepia cinamoninėm žvakėm.
Ir jame tokia Ieviška betvarkė.. Love it!


Šios savaitės top artist - P!nk!
Nereali man ji! Viena iš vaikystės feivų.
Lyg specialiai man šian per MTV rodė jos official top 20.

Ir Avril išleido naują klipą. Ough, nostalgija! Visą dieną klausiau What The Hell. Fainutiška. Ir žiauriai optimistiškai nuteikia, bent jau mane. (sun)

Yeeeem. Taip pat - šios savaitės atradimas karaoke! (www.karaokeparty.com)

Ir šiaip. I'm happeeeeeh!
Ir dabar rodo The Buried Life.

See ya'll!

LLAMA POWERS ACTIVATE!

You Might Also Like

5 comments

instagram

Tweets