about self on spot.

1/16/2011

  • Esu siaubingai įvairiapusiška.
  • Nuomonę keičiu itin greitai - vienas Tavo žodis ar veiksmas gali ją pakeisti 180 laipsnių kampu.
  • Nesitveriu kaily, kai kaltina nepagrįstai ir be įrodymų.
  • Nemėgstu, kai esu ignoruojama.
    Nepastebima.
    Išnaudojama.
    Ypač nemėgstu, kai žmonės mane susiranda tik tuo atveju jei jiems esu naudinga, kai reikia informacijos ar pagalbos.
  • Esu nuoširdi. Sakau tai, ką noriu pasakyt.
  • Turiu ydą atidėlioti viską paskutinei minutei. Kaip kad ir dabar - namų darbus.
  • Perfekcionistė. Nekenčiu klaidų, stengiuosi viską daryti preciziškai. Nors dažniausiai gaunasi atvirkščiai ir, kaip visada, lieku nepatenkinta.
  • Dažnai įsitempus, sunkiai atsipalaiduoju. O jei jau atsipalaiduoju tai per daug. Tad nedera paleisti savo vadelių.
  • Minimaliai narciziška. Mėgstu save. Bet perfekcionizmas duoda savo - kartais pernelyg rūpinuos dėl išvaizdos ir menki nesklandumai gali erzint, nors neparodau to. Galiu zirst tik sau.
  • Dažnai piktai reaguoju į paviršutiniškumą ir kvailumą.
  • Kai užplaukia energingumo momentai - ooo tada jau manęs saugokis! Mėgstu patampyt nervus. Keista, bet mėgstu erzint žmones.
  • Patinka, kai gebu sudominti, kai pagiria.
  • Įnoringa ir išranki. Yep, me.
  • Motyvuota veikti ir siekti, nors tingulys gniaužia, bet..
  • Esu pakankamai ryžtinga jį nugalėt.
  • Ir nepamainoma svajotoja. Kas be ko.

    Enough for now, kolkas daugiau nieko nesugalvoju. Kimbu į n.d.
    Eh.

You Might Also Like

2 comments

instagram

Tweets