wualiah!

7/06/2010

  • Never ever nevažiuosiu dviračiu nuo pakalnės. (užpakalį lyg šiol skauda)

  • Įdegis nėra mano draugas. Ir ne mano odos draugas. (jausmas lyg kažkas nenorėtų, kad būčiau įdegus)

  • Buvau pamiršus, ką reiškia turkštis jūroje. O dabar prisiminiau ir supratau, kaip buvau to pasiilgus ir kokia laukinukiška maudantis jaučiuosi. (maudynės jūroje po šiek tiek daugiau nei metų.)
  • Šventosios paplūdimys kone šimteriopai graženis nei Klaipėdos. (woops)

  • Pakeičiau miegojimo įpročius. (ne į gerąją pusę)

  • Sudalyvavau flashmobe! (yay)

  • Diedai šlapinasi ten kur nori. (šlykštu) Žiūriu, niekam nesvarbu, tiesiog atsistoja vidury pievos ir myža. O paskui dar šnekina. Gerai, kad aš su dviračiu ir nereaguoju į tokius bukapročius.

  • O jei jau kalbėt apie dviratį.. Man tai beveik naujas dalykas. Vaikystėj neturėjau dviračio. Nei triračio. (rimtai) Niekas manęs nemokė juo važiuot. Dėl to jaučiuos kiek degradavus. Anyway, ruošiuos atsigriebti.

  • Nebemoku būt įkyri. Tingiu, matyt. Jei grįžčiau 2-3 metus atgal, ko gero, pati savęs nepažinčiau.

  • Burbulai išspylė ir sušlapino man tašę. Bet vis vien skraidinu juos pro langą. Arba kas antrą pirmadienį burbuliatoriuj. (rofl)

  • Pasijutau protinga išsprendus kryžiažodį. (tik trim klausimam panaudojau google : D)

  • Seniai neprisiliečiau prie popieriaus. (negerai)

  • Pastebėjau, kad į galvą labai dažnai lenda durnos mintys.

You Might Also Like

0 comments

instagram

Tweets