uh-oh !

7/02/2010

Taigi!
Šiandieniniai ekstra keisti įvykiai. (nors šiaip ne tokie ir keisti)
Eilinis pusdienis namie - pižama ir totali tinginystė. (taip būna, tiesiog nekyla ranka kažką daryt)
Susimąstymo (greičiau nuprotėjimo) akimirkos. (kasdieniška)
Lova neklota jau trečia diena. (kažkaip ne aš čia..)
Laikrodis rodo 17:12, laikas parsivesti sesę. Įsispyriau į kažkokias tapkes ir išlėkiau.
Viskas atrodė lyg ir kasdieniška, tik sesės suknytė jau kažkokia išaugta ir šiandien įprastoje vietoje nestovėjo batutas.

Grįžus beveik namo, laukė siurprizytis.
Nei raktų, nei telefono neturėjau su savim, o namų duris buvo užrakintos. Še tai man!
Na, ne tik man, o ir mažajai. (Nors jai tai menka problema : D)
Tada ir prasidėjo mūsų kelionė!
Ėjom šen ir ten, lakstėm pievoj, aš apsimetinėjau, kad mano kojos nedirba ir Rugilė turėjo mane pralinksmint, kad vėl dirbtų. Skabėm žolę ir apsimetinėjom triušukais. ^^ Ji man pynė "kasas".
Tada sumaniau ją nusivest į darželį, kur yra įvairių čiuožyklų ir stuff.
Ten buvo fun!
Susidraugavom su Tomute (iš kalbėsenos duočiau kokius keturis metukus) ir su jos sese Kamile leliuku. (gal vienmete mergaičiuke) Lakstėm, žaidėm ir kasinėjom smėlį. (Na, prie smėlio aš neprisidėjau) Čiuožėm nuo čiuožyklos traukinuku. (Iš šono turėjo keistai atrodyt: maža mergaitė, didelė mergaitė (aš) ir dar viena maža mergaitė : D) Gaudžiau Tomutę. Buvo miela.
Nepatiko man jos mama. Sėdėjo ten su savo, matyt, drauge, o paskui išėjo. Daugiau Tomutės mamos tą dieną nemačiau. Tiesiog jaučiau kaip tam vaikui reikėjo šilumos ir dėmesio. Bandžiau jo suteikti tiek, kiek galėjau.
Po kurio laiko išėjom ir mes. Mamos, nei ko kito namie dar nebuvo nei kvapo.Nuėjom suptis. Supausi su Rugile ant kelių, paskui viena. Suptis vienai smagiau - nėra to atsakomybės kartėlio ir vėjo plaukuose jausmas geras.. Tikrai.
Rugilė pavargo, tad praradusios viltį prisėdom ant suoliuko. Ji vos neužmigo man ant rankų. O tada pasirodė mama.
Kažkaip kvailai gera buvo grįžti namo, po penkių valandų praleistų kieme, su vaikais. Ir rankos kvepėjo lapais. Tiksliau, asmeniškai man, vaikyste.


Suvalgiau dubenėlį braškių ir išvadinau brolį mulkiu.

You Might Also Like

0 comments

instagram

Tweets